Wines of Hungary: új arculat és honlap
A kiválasztott arculat vizuális világát meghatározó logó Magyarország 22 borvidékét szimbolizálja - elrendezése pedig azt a "fordulópont" pillanatot örökíti meg, amikor a bor a kóstolás pillanatában elindul a pohárban.
A Wines of Hungary, a magyar bor közös márkájához kötődő arculati kézikönyv kidolgozására és a márka hivatalos honlapjának kialakítására a Magyar Bormarketing Kht az Agrármarketing Centrummal közösen, közbeszerzési eljárás keretében választott ügynökséget.
A kiválasztott arculat vizuális világát meghatározó logó Magyarország 22 borvidékét szimbolizálja - elrendezése pedig azt a "fordulópont" pillanatot örökíti meg, amikor a bor a kóstolás pillanatában elindul a pohárban. Mindez kiegészül azzal, hogy minden egyes borvidék olyan egyedi színt kapott a logóban, amely visszavezethető jellemző klimatikus és termőhelyi adottságaira, valamint jellegzetes tradícióira és borkulturális örökségére.
"Magyarország mélyen gyökerező borkészítési hagyományokkal büszkélkedhet, amelynek jelenkori eredményei mind minőség, mind sokszínűség szempontjából imponálóak. Ennek megfelelően kell a Wines of Hungary-nek is elfoglalnia helyét a nemzetközi bortérképen. Az pedig, hogy mindez a logóban ilyen letisztultan jelenhet meg, az ügyfél bátorságának is köszönhető, hiszen elfogadta azt a javaslatunkat, hogy a legtöbb versenytárs nemzeti márkával ellentétben, a Wines of Hungary esetén ne a hagyományos és nemzeti szimbólumokra épüljön az arculat."-mondta a nyertes ügynökség egyik vezetője.
A
www.winesofhungary.com címen elérhető oldal a tervek szerint októbertől várja majd a nemzetközi borpiac szereplőit, hogy friss, releváns és a borkereskedelem szempontjából is kézzelfoghatóan hasznos információkkal lássa el a magyar bor iránt érdeklődőket.